Internet buduje marki wśród młodych PolakówInternet buduje marki wśród młodych PolakówInternet buduje marki wśród młodych PolakówInternet buduje marki wśród młodych Polaków

Internet buduje marki wśród młodych Polaków

Internet buduje marki wśród młodych Polaków
Młode pokolenie kształtuje swoje opinie oraz kupuje pod wpływem Internetu – wynika z raportu Digital Young 2011. W porównaniu z dorosłymi rodakami, młodzi Polacy dużo chętniej wyrażają swoje poglądy w Sieci, a swój styl bycia wyrażają, śledząc marki w serwisach społecznościowych. Co jednak najważniejsze dla marketerów – ponad 84% młodych dostrzega reklamy internetowe, obalając tym samym mit ślepoty banerowej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja