Internet a decyzje zakupoweInternet a decyzje zakupoweInternet a decyzje zakupoweInternet a decyzje zakupowe

Internet a decyzje zakupowe

Internet a decyzje zakupowe
Katarzyna Józefiak

Katarzyna Józefiak

-

Katarzyna Józefiak

Katarzyna Józefiak

W decyzjach zakupowych osób korzystających na co dzień z Internetu liczą się, oprócz siły i wizerunku marki, również informacje zdobyte właśnie w Internecie. Biorąc pod uwagę rosnące tempo rozszerzania się Internetu jako popularnego środka przekazu informacji, powinniśmy być przygotowani na istotną zmianę w reklamie i marketingu jako formach wywierania wpływu na decyzje konsumenta – wynika z badań ACNielsen.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja