Internauta wszechmogący – czyli jak przygotować wirusową bombęInternauta wszechmogący – czyli jak przygotować wirusową bombęInternauta wszechmogący – czyli jak przygotować wirusową bombęInternauta wszechmogący – czyli jak przygotować wirusową bombę

Internauta wszechmogący – czyli jak przygotować wirusową bombę

Internauta wszechmogący – czyli jak przygotować wirusową bombę
Aleksander Winciorek

Aleksander Winciorek

-

Aleksander Winciorek

Aleksander Winciorek

Marketing wirusowy już na stałe zadomowił się w świadomości pracowników branży reklamowej. Nie jest żadną nowością, że domy mediowe włączają ten rodzaj komunikacji (czy sposób dystrybucji) do swoich ofert. Klienci na spotkaniach coraz rzadziej dopytują się, czym właściwie jest marketing wirusowy i na czym polega, a agencje reklamowe coraz śmielej wkraczają w ten obszar i proponują realizację kampanii z wykorzystaniem marketingu wirusowego. Przykładów na ciekawe kampanie wirusowe jest sporo. Jeszcze więcej znalazłoby się pewnie przykładów na to, jak takich kampanii nie robić. Stąd pomysł na opracowanie poradnika, który w skondensowany sposób opisuje osiem elementów w dużej mierze decydujących o skuteczności kampanii opartej na marketingu wirusowym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja