Scenariusz godny filmu napisało życie, ale dalsze losy całego przedsięwzięcia zależą już od fanów, a w zasadzie od ich hojności i grubości portfeli. Opowieść będzie miała klasyczny happy-end, jeśli Łukasz Sztuka powróci na rajdowe trasy. Taki jasny cel wyznaczyli sobie twórcy szeroko zakrojonej akcji internetowej Sztuka Kibicowania.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Trudno nie dostrzec analogii z inicjatywą Fans For Kresta, szerzej opisywaną na łamach lutowego wydania drukowanego „Marketingu przy Kawie” (Rajd po kieszeniach wiernych kibiców, „MpK: drukowane wydanie specjalne”, luty 2005, s.11). Przypomnijmy: czescy kibice dla jednego ze swoich najlepszych kierowców rajdowych urządzili internetową zrzutkę pieniędzy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.