Jesienią 2006 r. marka Puma wprowadziła na rynek nowy zapach – Puma Create. Wraz z nową linią przygotowano dwa kreatywne konkursy, które zainspirowały młodych ludzi do tworzenia i wyrażania własnego, indywidualnego stylu. Udział w konkursach przerósł najśmielsze oczekiwania, a zgłoszone prace zadziwiły oryginalnością.
Nowy zapach skierowany był głównie do osób w wieku od 15 do 29 lat, z miast liczących powyżej 50 000 mieszkańców; twórczych indywidualistów, chcących wyróżnić się w tłumie, odważnych i postrzegających siebie jako osoby kreatywne; ludzi, którym zależy na kreowaniu swojego wizerunku. Zainspirowanie młodzieży do twórczego myślenia to misja Puma Create, ale i cel kampanii reklamowej produktu, która realizowana była m.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.