Internauci projektują dla Pumy - Marketing przy Kawie
Internauci projektują dla PumyInternauci projektują dla PumyInternauci projektują dla PumyInternauci projektują dla Pumy

Internauci projektują dla Pumy

Internauci projektują dla Pumy
D. Szczepaniak, J. Rymkiewicz

D. Szczepaniak, J. Rymkiewicz

-

D. Szczepaniak, J. Rymkiewicz

D. Szczepaniak, J. Rymkiewicz

Jesienią 2006 r. marka Puma wprowadziła na rynek nowy zapach – Puma Create. Wraz z nową linią przygotowano dwa kreatywne konkursy, które zainspirowały młodych ludzi do tworzenia i wyrażania własnego, indywidualnego stylu. Udział w konkursach przerósł najśmielsze oczekiwania, a zgłoszone prace zadziwiły oryginalnością.

Nowy zapach skierowany był głównie do osób w wieku od 15 do 29 lat, z miast liczących powyżej 50 000 mieszkańców; twórczych indywidualistów, chcących wyróżnić się w tłumie, odważnych i postrzegających siebie jako osoby kreatywne; ludzi, którym zależy na kreowaniu swojego wizerunku. Zainspirowanie młodzieży do twórczego myślenia to misja Puma Create, ale i cel kampanii reklamowej produktu, która realizowana była m.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to