Interaktywny taniec z markąInteraktywny taniec z markąInteraktywny taniec z markąInteraktywny taniec z marką
Podoba ci się strój tego tancerza? Możesz od razu kupić (Asos Urban Tour)

Interaktywny taniec z marką

Interaktywny taniec z marką
Katarzyna Zemlik

Katarzyna Zemlik

-

Katarzyna Zemlik

Katarzyna Zemlik

Marki mają bawić, zaciekawiać, angażować konsumentów – to jasne już od jakiegoś czasu. Cenną i nie do końca poznaną sztuką pozostaje zgrabne i atrakcyjne wplatanie w to wszystko produktu, tak by jego kupno było naturalnym uzupełnieniem dobrej zabawy. Niedawny interaktywny projekt marki Asos stanowi chyba pewien krok naprzód w tej dziedzinie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się