Inteligentne kampanie e-commerce. Oprócz kampanii PLA mamy już też iPLAInteligentne kampanie e-commerce. Oprócz kampanii PLA mamy już też iPLAInteligentne kampanie e-commerce. Oprócz kampanii PLA mamy już też iPLAInteligentne kampanie e-commerce. Oprócz kampanii PLA mamy już też iPLA
Teraz w tworzeniu kampanii pomaga nam system oparty na machine learningu (fot. Pixabay)

Inteligentne kampanie e-commerce. Oprócz kampanii PLA mamy już też iPLA

Inteligentne kampanie e-commerce. Oprócz kampanii PLA mamy już też iPLA
Maciej Kapuściński

Maciej Kapuściński

-

traffic & webdevelopment director, Result Media

Maciej Kapuściński

Maciej Kapuściński

traffic & webdevelopment director
Result Media

Odpowiada za koordynację pracy działu realizacji kampanii reklamowych, współpracując z kluczowymi klientami agencji. Wcześniej pracował jako starszy specjalista SEM w OMD/PHD Media Direction, następnie SEM manager w grupie Agora. Realizował najbardziej zaawansowane kampanie dla największych reklamodawców w Polsce w kategoriach: finanse – m.in. Axa Direct, Vivus; automotive – m.in. Suzuki, Toyota, Lexus oraz FMCG – m.in. Unilever. Pasjonat analiz oraz strategii marketingowych, z wiedzą popartą wieloletnim praktycznym jej wykorzystaniem w działaniach biznesowych.

Rok 2019 to był dla Google czas intensywnej automatyzacji. Jej efektem jest m.in. inteligentna kampania produktowa (iPLA). Dotychczas pełną konfiguracją oraz optymalizacją zajmował się specjalista SEM. To on wybierał dystrybucję, stawkę CPC, mógł też analizować wyszukiwane słowa kluczowe. Po wprowadzeniu iPLA mamy do dyspozycji narzędzie, które optymalizuje działania kampanii produktowych w czasie rzeczywistym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się