Inspirujące graffiti - Marketing przy Kawie
Inspirujące graffitiInspirujące graffitiInspirujące graffitiInspirujące graffiti

Inspirujące graffiti

Inspirujące graffiti
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Data 2012 kojarzy się w Polsce jednoznacznie. Lecz jest to również rok, w którym odbędzie się większe i dla większości ludzi na świecie ważniejsze niż Euro 2012 wydarzenie sportowe. Mowa o letnich Igrzyskach Olimpijskich w Londynie. Tymczasem zaprezentowane ostatnio oficjalne logo tej imprezy zdążyło już wzbudzić kontrowersje. Być może znak „London 2012” ma zadać kłam stereotypowi o powściągliwych i konserwatywnych Brytyjczykach?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to