Czym jest InPost Pay?
InPost Pay to innowacyjna usługa na rynku, która oferuje nowy, szybki i wygodny sposób robienia zakupów online. Łączy płatność i dostawę w jednym przycisku. Klient tylko raz uzupełnia swoje dane (w tym adres doręczenia) i wybiera ulubioną formę płatności. Następnie za pomocą InPost Pay finalizuje wszystkie zamówienia w sklepach bez konieczności rejestracji czy wypełniania kolejnych formularzy.
Informacje o zakupach – niezależnie od witryny, na której złożyło się zamówienie – trafiają do aplikacji InPost Mobile. Tam klienci śledzą statusy wszystkich swoich paczek – wygodnie i w jednym miejscu. Apka ma już ponad 13 milionów zadowolonych użytkowników, z których każdy jest Twoim potencjalnym klientem.
Jak wygląda proces zakupowy z InPost Pay z perspektywy Klienta
Wygoda i szybkość zakupów są dziś priorytetem dla kupujących online. Jeśli proces będzie zbyt skomplikowany lub jakiś inny czynnik wywoła zniecierpliwienie Klienta, jest duża szansa, że porzuci on koszyk w Twoim sklepie na rzecz konkurencji. Wdrożenie InPost Pay to krok w stronę innowacji, która zapewni Klientowi dodatkową opcję szybkich zakupów, spośród dostępnych w Twoim sklepie metod płatności i dostawy.
Ścieżka zakupowa z InPost Pay wygląda następująco:
- Klient rejestruje się do usługi InPost Pay w zakładce Zakupy w apliakcji InPost Mobile.
- Na karcie produktu w sklepie, w którym została wdrożona usługa klika przycisk “Dodaj do koszyka InPost Pay”.
- Następnie zostanie poproszony o wprowadzenie numeru, na którym jest zalogowany w InPost Mobile – po jego wprowadzeniu następuje synchronizacja. Klient może dodawać do koszyka kolejne produkty, a one będą pojawiać się zarówno w podsumowaniu zakupów sklepu, jak i w aplikacji InPost Mobile.
- Następnie kończy zakupy wybraną wcześniej metodą płatności i dostawy.
Rejestracja do usługi 5 mln użytkowników potwierdza, że jest to coraz popularniejsza opcja robienia zakupów online wśród użytkowników.
Jakie marki korzystają z InPost Pay?
Rewolucyjną usługę InPost Pay wdrożyły już w swoich sklepach online setki znanych i lubianych marek, m.in.: Darmar Sklep, DeeZee, E-Melissa, eZebra, Gandalf.com.pl, Komputronik, Militaria.pl, MINTI Shop, OCHNIK, Ryłko, Sklep Biegacza, Tania Książka, tantis.pl, Vezzi czy XGSM. Nie zostawaj w tyle za konkurencją! Dołącz do grona zadowolonych sprzedawców, którzy już korzystają z InPost Pay, ze swoim biznesem e-commerce. Możesz tylko zyskać!
InPost Pay – korzyści dla sprzedawcy
Oto, co zyskujesz jako sprzedawca, implementując w swoim sklepie InPost Pay!
- Mniejszy odsetek porzuconych koszyków – klient, który nie sfinalizuje zakupów i porzuci koszyk, otrzyma specjalne powiadomienie z aplikacji InPost Mobile, przypominające o dokończeniu płatności.
- Poprawa konwersji płatniczej – wewnętrzne dane InPost pokazują, że łatwy proces zakupowy, powiadomienia z aplikacji oraz wybór przez klientów ulubionych form dostaw, przekłada się na wzrost konwersji płatniczej z 79% do nawet 93%*.
- Korzyści z kodów rabatowych – Twoją sprzedaż napędzają także kody rabatowe, które są w pełni finansowane przez InPost. Pozwalają one klientom oszczędzać, a Tobie cieszyć się pełną wartością koszyka. Dołączając do grona sklepów, które oferują zakupy z usługą InPost Pay, podnosisz poziom zadowolenia konsumentów. Nic nie tracisz – tylko zyskujesz!
- Klarowna komunikacja – usługa InPost Pay bazuje nie tylko na prostocie finalizacji zakupów, ale również na jasnej i zrozumiałej komunikacji z klientami: zarówno poprzez widget, jak i baner.
- Komfortowa obsługa płatności – w ramach InPost Pay możesz oferować konsumentom ich ulubione i w pełni bezpieczne metody płatności. Pieniądze za zamówienia otrzymasz już w kolejnym dniu roboczym po uiszczeniu płatności przez konsumenta. Dzięki najwyższym standardom zabezpieczeń, zarówno Ty, jak i klienci, możecie cieszyć się bezpieczeństwem wszystkich procesów w ramach usługi. Komunikacja między sklepem a firmą InPost odbywa się wyłącznie na bazie ochrony OAuth2.
- Wzrost zaufania klientów – prostota i wygoda usługi InPost Pay sprawiają, że konsumenci chętniej sięgają po asortyment z Twojego sklepu, a także obdarzają markę zaufaniem i oceniają ją jako nowatorską oraz podążającą za trendami e-commerce. Badania Kantar pokazują, że 86% internautów w Polsce postrzega InPost jako firmę innowacyjną. Wdrażając InPost Pay w swoim e-sklepie, dbasz o to, żeby Twój biznes był postrzegany tak samo, a to klucz do lepszej sprzedaży.
- Ulubiona forma dostawy dla Twoich klientów – według badań Kantar aż 94% kupujących decyduje się na dostawę poprzez Paczkomat®. Z InPost Pay dajesz im uproszczony dostęp do ulubionej opcji doręczeń. Raport wskazuje również, że zakupy finalizowane jednym przyciskiem odpowiadają na potrzeby użytkowników, co może przyczynić się do zwiększenia częstotliwości zamówień.
Współpracując z InPost Pay, zapewniasz swoim konsumentom:
- oszczędność czasu,
- prostą i szybką ścieżkę zakupową,
- możliwość korzystania z atrakcyjnych rabatów,
- dostęp do historii zamówień w jednym miejscu.
Wszystko powyższe pomoże Twojej firmie w nieustannym rozwoju i optymalizacji działań biznesowych.
Wdrożenie InPost Pay w sklepie jest proste!
InPost Pay to usługa dostępna za pomocą indywidualnej integracji z API lub za pośrednictwem platform takich, jak: WooCommerce, Magento, PrestaShop, IdoSell, AtomStore. Aby rozpocząć proces wdrażania funkcji zakupów “jednym przyciskiem”, należy skontaktować się ze swoim przedstawicielem handlowym InPost albo uzupełnić formularz kontaktowy.
Innowacyjna usługa od InPost to sposób na to, jak zwiększyć konwersję w sklepie online. Nie zostawaj w tyle za konkurencją i już dziś zadbaj o jak najprostszą ścieżkę zakupową w swoim e-commerce! Przeczytaj więcej na https://inpostpay.pl/biznes.