Czerwona łapa to znak, który od marca tego roku widzimy niemal wszędzie: na billboardach, w telewizji i Internecie. Przez wiele miesięcy agresywnie promowany symbol bezabonamentowej telefonii komórkowej Heyah mógłby się nam już dawno opatrzyć i znudzić. Najnowsza kampania reklamowa Heyah skutecznie temu zapobiega.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Dobrze znana czerwona łapa przestaje bowiem być jedynie symbolem pozdrowienia – staje się czymś w rodzaju matki, która wszystkim chętnym zapewni życiodajny pokarm.
W spocie telewizyjnym widzimy pięć rybek, z których każda ssie jeden z palców czerwonej łapy (czytaj: ciągnie z niego pożytki). W czarno-białym oceanie, wśród szaro-burych rybek czerwona łapa jest jedynym kolorowym, przyciągającym uwagę elementem.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.