Inni pożerają gdy Heyah karmiInni pożerają gdy Heyah karmiInni pożerają gdy Heyah karmiInni pożerają gdy Heyah karmi

Inni pożerają gdy Heyah karmi

Inni pożerają gdy Heyah karmi
Katarzyna Opoczka

Katarzyna Opoczka

-

Katarzyna Opoczka

Katarzyna Opoczka

Czerwona łapa to znak, który od marca tego roku widzimy niemal wszędzie: na billboardach, w telewizji i Internecie. Przez wiele miesięcy agresywnie promowany symbol bezabonamentowej telefonii komórkowej Heyah mógłby się nam już dawno opatrzyć i znudzić. Najnowsza kampania reklamowa Heyah skutecznie temu zapobiega.

Dobrze znana czerwona łapa przestaje bowiem być jedynie symbolem pozdrowienia – staje się czymś w rodzaju matki, która wszystkim chętnym zapewni życiodajny pokarm.

W spocie telewizyjnym widzimy pięć rybek, z których każda ssie jeden z palców czerwonej łapy (czytaj: ciągnie z niego pożytki). W czarno-białym oceanie, wśród szaro-burych rybek czerwona łapa jest jedynym kolorowym, przyciągającym uwagę elementem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja