Inni będą wykluczeniInni będą wykluczeniInni będą wykluczeniInni będą wykluczeni

Inni będą wykluczeni

Inni będą wykluczeni
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Dokładne określenie grupy odbiorców należy do podstawowych czynników decydujących o powodzeniu przedsięwzięcia marketingowego. Nie zaniedbali tego również autorzy kampanii reklamowej Toyoty Camry. Akcję przygotowali z myślą o rynku amerykańskim, a przekaz promocyjny skierowali do kobiet między 25. a 40. rokiem życia, które zarabiają rocznie nie mniej niż 70 tysięcy dolarów i są... czarnoskóre. To ostatnie kryterium doboru potencjalnych klientów twórcy działań (z agencji 42 Entertainment) zastosowali jako pionierzy w historii reklamy w USA.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja