Inne spojrzenie na „Kobiecy sekret”Inne spojrzenie na „Kobiecy sekret”Inne spojrzenie na „Kobiecy sekret”Inne spojrzenie na „Kobiecy sekret”

Inne spojrzenie na „Kobiecy sekret”

Inne spojrzenie na „Kobiecy sekret”
Mirosław Połyniak

Mirosław Połyniak

-

Mirosław Połyniak

Mirosław Połyniak

Przeczytawszy niedawno w Marketingu przy Kawie opis kampanii „Kobiecy sekret”, nie mogłem uwierzyć, że to ta sama kampania, której rozwój śledziłem z racji zawodowych zainteresowań. Bez wątpienia kampania była kreatywna, ale jak wiadomo – w marketingu chodzi o efekty działań. Pozwoliłem sobie przeanalizować podane przez autorów akcji liczby i wyciągnąć nieco głębsze wnioski.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja