Forum IAB 2018, którego tematem był „Powrót do przyszłości”, już za nami. Większość ekspertów miała podobne odczucia: strach przed zmianami. Strach w kontekście postępu technologicznego, widoczny w kilku wymiarach: jako przekraczanie granic prywatności albo możliwe nadużycia. A jak na to patrzą stratedzy?Z perspektywy strategów obawy wobec postępu technologicznego przybierają nieco inną formę. To obawa przed zachłyśnięciem się i nadmiernym wykorzystywaniem nowinek czy trendów (także technologicznych) ze stratą dla czytelności przekazu, marki, a finalnie – samego produktu.
W pogoni za technologią
Oczywiście pęd za innowacją i koncentrowanie się na tym, żeby eksplorować nowinki, ma swoje powody.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.