In product we (should) trust. Technologiczne nowinki i efektowna kreacja nie mogą przesłonić produktuIn product we (should) trust. Technologiczne nowinki i efektowna kreacja nie mogą przesłonić produktuIn product we (should) trust. Technologiczne nowinki i efektowna kreacja nie mogą przesłonić produktuIn product we (should) trust. Technologiczne nowinki i efektowna kreacja nie mogą przesłonić produktu
Produkt na pierwszym miejscu (fot. zoxcleb on Visualhunt.com / CC BY-SA)

In product we (should) trust. Technologiczne nowinki i efektowna kreacja nie mogą przesłonić produktu

In product we (should) trust. Technologiczne nowinki i efektowna kreacja nie mogą przesłonić produktu

Marta Ulman

-

strateg, GoldenSubmarine

Marta Ulman

strateg, GoldenSubmarine

Odpowiada za strategie komunikacji 360 stopni m.in. dla marek Microsoft, Tatra, Dziki Sad, Nestle i Monte. Ma ponad 8-letnie doświadczenie w tworzeniu komunikacji dla największych polskich i międzynarodowych brandów. Prowadzi szkolenia oraz zajęcia na Akademii Leona Kuźmińskiego z zakresu marketingu interaktywnego i mediów społecznościowych. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, ukończyła studia podyplomowe w SGH i na Uniwersytecie SWPS. Autorka artykułów branżowych.

Jakub Kwaczyński

-

strateg, GoldenSubmarine

Jakub Kwaczyński

strateg, GoldenSubmarine

Odpowiedzialny za strategię komunikacji online marek takich jak Nivea Polska, Zott, ING, Nesperta, Żywiec czy Nestle. Prelegent na konferencjach marketingowych i autor artykułów branżowych. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego i WSB w Poznaniu. Współtworzy specjalność Marketing Online na UAM w Poznaniu. Z marketingiem związany od 6 lat.

Forum IAB 2018, którego tematem był „Powrót do przyszłości”, już za nami. Większość ekspertów miała podobne odczucia: strach przed zmianami. Strach w kontekście postępu technologicznego, widoczny w kilku wymiarach: jako przekraczanie granic prywatności albo możliwe nadużycia. A jak na to patrzą stratedzy?

Z perspektywy strategów obawy wobec postępu technologicznego przybierają nieco inną formę. To obawa przed zachłyśnięciem się i nadmiernym wykorzystywaniem nowinek czy trendów (także technologicznych) ze stratą dla czytelności przekazu, marki, a finalnie – samego produktu.
W pogoni za technologią
Oczywiście pęd za innowacją i koncentrowanie się na tym, żeby eksplorować nowinki, ma swoje powody.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja