Koncern Cadbury, sponsorujący „Star Academy” (odpowiednik programu „Idol”) od jej trzeciej edycji, tym razem przeprowadził na niej pewien formalny eksperyment. Francuscy widzowie tego popularnego talent-show będą mogli zobaczyć nie tylko występujących na żywo uczestników, ale także... reklamę na żywo gumy do żucia Hollywood.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pomysłowość twórców w sferze formy reklamy zdaje się przekraczać kolejne bariery. Niedawno pisaliśmy o spotach odgrywanych na teatralnych deskach (zob. J.Żurawski, Kurtyna, akt pierwszy, reklama, "MpK-A", nr 154, 30.05.2006). Tym razem, począwszy od piątku 15 września, w ciągu kolejnych pięciu odcinków programu widzowie obejrzą 20-sekundowe przerywniki reklamowe w wykonaniu członków grupy teatralnej Ligue d'improvisation.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.