Improwizacja na temat gumy do żuciaImprowizacja na temat gumy do żuciaImprowizacja na temat gumy do żuciaImprowizacja na temat gumy do żucia

Improwizacja na temat gumy do żucia

Improwizacja na temat gumy do żucia
Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

-

Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

Koncern Cadbury, sponsorujący „Star Academy” (odpowiednik programu „Idol”) od jej trzeciej edycji, tym razem przeprowadził na niej pewien formalny eksperyment. Francuscy widzowie tego popularnego talent-show będą mogli zobaczyć nie tylko występujących na żywo uczestników, ale także... reklamę na żywo gumy do żucia Hollywood.

Pomysłowość twórców w sferze formy reklamy zdaje się przekraczać kolejne bariery. Niedawno pisaliśmy o spotach odgrywanych na teatralnych deskach (zob. J.Żurawski, Kurtyna, akt pierwszy, reklama, "MpK-A", nr 154, 30.05.2006). Tym razem, począwszy od piątku 15 września, w ciągu kolejnych pięciu odcinków programu widzowie obejrzą 20-sekundowe przerywniki reklamowe w wykonaniu członków grupy teatralnej Ligue d'improvisation.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja