Importowane z DetroitImportowane z DetroitImportowane z DetroitImportowane z Detroit
Eminem, chłopak z Detroit, w reklamie Chryslera 200 (kadr ze spotu)

Importowane z Detroit

Importowane z Detroit
Elżbieta Bartoszewska

Elżbieta Bartoszewska

-

Elżbieta Bartoszewska

Elżbieta Bartoszewska

Co ma wspólnego Chrysler z Eminemem, chórem gospel i działalnością charytatywną? Okazuje się, że wspólnym mianownikiem jest miasto Detroit. Marka samochodowa chce na nowo zaistnieć w świadomości konsumentów jako symbol tego miasta i jego dawnej potęgi. W tym celu angażuje się w lokalne inicjatywy, wykorzystując swój nowy spot.

W lutym 2011 roku, podczas finału ligi amerykańskiego futbolu Super Bowl wyemitowano spot modelu Chrysler 200. W reklamie wystąpił Eminem, a w tle słychać dobrze znany utwór rapera „Lose Yourself”. No właśnie, utwór znany, a jednak brzmi jakoś inaczej – został wzbogacony nagraniem chóru gospel.

Już w tym spocie zasygnalizowano, o co toczy się gra: o utożsamienie Detroit z amerykańskim przemysłem motoryzacyjnym, który miał tu kiedyś swoje centrum.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja