Impact factor. Wiedza ma mocImpact factor. Wiedza ma mocImpact factor. Wiedza ma mocImpact factor. Wiedza ma moc
Integracja – danych, ludzi i działań (fot. PTBRiO)

Impact factor. Wiedza ma moc

Impact factor. Wiedza ma moc
Katarzyna Gawlik

Katarzyna Gawlik

-

wiceprezes zarządu, PTPRiO

Katarzyna Gawlik

Katarzyna Gawlik

wiceprezes zarządu
PTPRiO

Od 15 lat wspiera decyzje biznesowe wiedzą o klientach, użytkownikach i interesariuszach podejmowanych działań. Obecnie zarządza projektami z obszaru projektowania usług i produktów cyfrowych oraz customer experience. W wolnym czasie uczy, szkoli, pisze książki i artykuły oraz przygotowuje doktorat z zarządzania.

„Nice to know” – to fraza, w której jest coś z autentycznego zaciekawienia, jednak słówko „nice” nie pozostawia wątpliwości, że można by się bez tej wiedzy obyć. Sztuka dla sztuki. Wiedza dla wiedzy. Czasem intrygująca, ale raczej niepraktyczna.

A przecież tym, co przynosi prawdziwą satysfakcję, jest możliwość wykorzystania wiedzy w działaniu. Któż chciałby dostarczać informacji wywołujących jedynie czyste zaciekawienie? Kto dziś ma czas na zajmowanie się frapującymi historyjkami, podczas gdy trzeba działać?

Współczesna myśl o zarządzaniu biznesem czerpie pełnymi garściami z nurtów takich jak agile czy lean startup.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się