Ile płacę? Nike'a i dwa McDonaldyIle płacę? Nike'a i dwa McDonaldyIle płacę? Nike'a i dwa McDonaldyIle płacę? Nike'a i dwa McDonaldy

Ile płacę? Nike’a i dwa McDonaldy

Ile płacę? Nike'a i dwa McDonaldy
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Zaglądam do portfela, wyciągam złotówkę, a tu na niej... nalepka z napisem na przykład "I'm lovin' it". Wiem od razu, gdzie ją wydać. W Skandynawii monety mogą wkrótce stać się kolejnym nośnikiem przekazu reklamowego.

Nowe medium reklamowe zostało odkryte w Skandynawii. Pisaliśmy niedawno o reklamie serialu telewizyjnego na banknotach jednodolarowych (zob. D.Łuszczek, Reklama zamiast Waszyngtona, „MpK-A”, nr 49, 15.01.2004), skandynawska firma MoneyMarketing poszła o krok dalej. Proponuje mianowicie reklamy na… monetach.

Specjalnie przygotowane nalepki promocyjne pozwalają na zamieszczenie informacji reklamowej na tym „intymnym” medium, nie zasłaniając jednak nominału.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja