Igrzyska dla wybranychIgrzyska dla wybranychIgrzyska dla wybranychIgrzyska dla wybranych

Igrzyska dla wybranych

Igrzyska dla wybranych
Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

-

Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

Igrzyska olimpijskie Ateny 2004, które się właśnie rozpoczęły, to nie tylko widowiskowe konkurencje, nadzieje medalowe, indywidualne i grupowe zmagania sportowe. Wraz z igrzyskami rozpoczęły się także kolejne zmagania gigantów reklamy.

Pisaliśmy już o tym, że każde – zwłaszcza cieszące się sporą oglądalnością – wydarzenie sportowe to przedmiot wart starań i zabiegów speców od reklamy (zob. M.Gazda, Zasadzki medialne, "MpK-A", nr 72, 15.07.2004, A.Warmiński, Marketing podstępny, "MpK-T", nr 55, 27.07.2004). Sama ceremonia otwarcia olimpiady w Atenach przyciągnęła przed telewizory w naszym kraju – bagatela – prawie sześciomilionową, rekordową widownię.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja