Igrzyska olimpijskie Ateny 2004, które się właśnie rozpoczęły, to nie tylko widowiskowe konkurencje, nadzieje medalowe, indywidualne i grupowe zmagania sportowe. Wraz z igrzyskami rozpoczęły się także kolejne zmagania gigantów reklamy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pisaliśmy już o tym, że każde – zwłaszcza cieszące się sporą oglądalnością – wydarzenie sportowe to przedmiot wart starań i zabiegów speców od reklamy (zob. M.Gazda, Zasadzki medialne, "MpK-A", nr 72, 15.07.2004, A.Warmiński, Marketing podstępny, "MpK-T", nr 55, 27.07.2004). Sama ceremonia otwarcia olimpiady w Atenach przyciągnęła przed telewizory w naszym kraju – bagatela – prawie sześciomilionową, rekordową widownię.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.