Iga Świątek i sponsorzy – medialność, wizerunek, perspektywyIga Świątek i sponsorzy – medialność, wizerunek, perspektywyIga Świątek i sponsorzy – medialność, wizerunek, perspektywyIga Świątek i sponsorzy – medialność, wizerunek, perspektywy
Niektóre marki już są z Igą Świątek (źr. Asics/Facebook)

Iga Świątek i sponsorzy – medialność, wizerunek, perspektywy

Iga Świątek i sponsorzy – medialność, wizerunek, perspektywy
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Po jakimś czasie od zwycięstwa Igi Świątek w wielkoszlemowym turnieju Rolanda Garrosa można spokojnie ocenić zainteresowanie sponsorów i potencjał tenisistki. Jakie są najważniejsze atuty marketingowe Świątek? Czy porównania z Agnieszką Radwańską mają sens?

W turnieju 19-letnia Iga Świątek pokonuje w finale Amerykankę Sofię Kenin. Kiedy po ostatniej wygranej piłce rozlegają się oklaski oznaczające wygraną w całym turnieju, Świątek zasłania dłonią usta, jakby sama nie mogła uwierzyć w to, czego właśnie dokonała. Jeszcze niedawno słyszało o niej niewielu. Teraz media i kibice oszaleli ze szczęścia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się