Idee marketingowe wdrażaj z umiarem - Marketing przy Kawie
Wielkie idee psują się od wielkich głów – idee marketingowe równieżWielkie idee psują się od wielkich głów – idee marketingowe równieżWielkie idee psują się od wielkich głów – idee marketingowe równieżWielkie idee psują się od wielkich głów – idee marketingowe również
Ocena konsekwencji nigdy nie jest łatwa ani pewna (fot. Marketing przy Kawie)

Wielkie idee psują się od wielkich głów – idee marketingowe również

Wielkie idee psują się od wielkich głów – idee marketingowe również
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Nigdy nie przewidzimy długofalowych konsekwencji naszych decyzji. Trzeba jednak podejmować je z otwartą głową, nie podążać ślepo za atrakcyjnymi, urzekającymi ideami – albo modami. Marketing i zarządzanie są szczególnie podatne na tego rodzaju ortodoksję. Gdy pojawi się nowa idea, narzędzie czy inny produkt rynku idei marketingowych (bo to jest również rynek), nagle wszyscy chcą wdrażać to samo. Osoby odpowiedzialne zaczynają odbierać naglący sygnał, że konkurencja właśnie już to robi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to