Idealny tyłek to ten, na którym właśnie siedzisz!Idealny tyłek to ten, na którym właśnie siedzisz!Idealny tyłek to ten, na którym właśnie siedzisz!Idealny tyłek to ten, na którym właśnie siedzisz!
Nie daj się wpędzić w poczucie winy – zachęca Dove

Idealny tyłek to ten, na którym właśnie siedzisz!

Idealny tyłek to ten, na którym właśnie siedzisz!
Katarzyna Zemlik

Katarzyna Zemlik

-

Katarzyna Zemlik

Katarzyna Zemlik

Nowa australijska kampania Dove – „The Ad Makeover” – namawia kobiety do przekształcania negatywnych i frustrujących reklamowych komunikatów odnoszących się do ich ciała w afirmujące slogany proponowane przez markę.

W swojej najnowszej kampanii Dove stawia na działania w serwisach społecznościowych. A właściwie „hakuje” negatywne przekazy reklamowe odnoszące się do kobiecego ciała.

Brand zaproponował zastąpienie reklam bazujących na zużytych już stereotypach piękna – swoimi afirmującymi przekazami. Udostępnił do tego odpowiednie narzędzie: facebookową aplikację.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się