Idea przyświeca ekstraklasieIdea przyświeca ekstraklasieIdea przyświeca ekstraklasieIdea przyświeca ekstraklasie

Idea przyświeca ekstraklasie

Idea przyświeca ekstraklasie
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Produkt doskonale znany, ale atrakcyjnie opakowany – wywołuje dodatkowe wrażenia. Umiejętna jego promocja i popularyzacja nadaje mu zupełnie nową wartość. Można więc przypuszczać, że podobnie będzie w przypadku piłkarskich rozgrywek w Polsce.

1 lutego 2005 roku w Warszawie podpisana została pomiędzy PTK Centertel a Polskim Związkiem Piłki Nożnej umowa sponsoringowa dotycząca pakietu Głównego Sponsora Ekstraklasy. Na jej mocy przez trzy i pół roku kluby występujące w najwyższej klasie rozgrywkowej otrzymają w sumie 31,6 miliona złotych. Wiadomo, że kwota ta nie zostanie podzielona równomiernie między wszystkie drużyny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja