Produkt doskonale znany, ale atrakcyjnie opakowany – wywołuje dodatkowe wrażenia. Umiejętna jego promocja i popularyzacja nadaje mu zupełnie nową wartość. Można więc przypuszczać, że podobnie będzie w przypadku piłkarskich rozgrywek w Polsce.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
1 lutego 2005 roku w Warszawie podpisana została pomiędzy PTK Centertel a Polskim Związkiem Piłki Nożnej umowa sponsoringowa dotycząca pakietu Głównego Sponsora Ekstraklasy. Na jej mocy przez trzy i pół roku kluby występujące w najwyższej klasie rozgrywkowej otrzymają w sumie 31,6 miliona złotych. Wiadomo, że kwota ta nie zostanie podzielona równomiernie między wszystkie drużyny.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.