Zaangażowanie. Więź i lojalność. Brzmi jak najkrótsza z możliwych kronika szczęśliwie trwającego związku dwojga ludzi. Równie dobrze może jednak oznaczać pożądany sposób zachowania się odbiorców naszego przekazu w ramach budowania świadomości marki. Nad tym, jak osiągnąć taki efekt, trudzą się codziennie tęgie umysły. Jednym z rozwiązań, skądinąd znanym, lecz – jak się wydaje – nie do końca odkrytym jest magiczne słowo na „p”: personalizacja. Tym tropem zdecydowały się ostatnio podążyć dwie firmy z zupełnie różnych branż – Chevrolet i Hewlett-Packard.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.