I śmierć ma iście garbatą - Marketing przy Kawie
I śmierć ma iście garbatąI śmierć ma iście garbatąI śmierć ma iście garbatąI śmierć ma iście garbatą

I śmierć ma iście garbatą

I śmierć ma iście garbatą
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

To już jest koniec. Jedna z najsłynniejszych marek w historii – Volkswagen Garbus – nie będzie już produkowana. W lipcu tego roku z taśmy montażowej w Puebla w Meksyku zjedzie ostatni samochód tego typu. Tak kończy się prawie 70 – letnia historia najbardziej popularnego auta świata.

Do tej pory ilość wyprodukowanych pojazdów sięga astronomicznej liczby 21,5 miliona. Obecnie jednak Meksykanie wytwarzali zaledwie skromne 53 Garbusów dziennie.

Jego twórca – profesor Ferdynand Porsche – zapewne w najśmielszych snach nie spodziewał się aż tak olbrzymiego sukcesu rynkowego – i produkcji „chrabąszcza” nawet w XXI wieku! Niemieckie auto okazało się lepsze nawet od legendarnego modelu T Henry’ego Forda.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to