Wkraczamy w erę konsumpcjonizmu hybrydowego. Takie stwierdzenie można znaleźć w aktualnych raportach firm badawczych, zajmujących się m.in. trendami. Brzmi intrygująco, a może i niepokojąco, prawda? Co się za tym kryje? Czy to nowość, na którą trzeba się przygotować?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Konsumpcjonizm hybrydowy (czy też hybrydyzacja zakupów) definiuje nas jako konsumentów i wskazuje na zmianę w naszym zachowaniu. W jej efekcie nasze wybory przy sklepowej półce są coraz trudniejsze do przewidzenia.
Bardzo trudno nas skategoryzować i wrzucić do jednego worka. Wynika to najczęściej z tego, że zaczęliśmy wybierać produkty z różnych kategorii cenowych, uzależniając nasze ostateczne decyzje od bieżącej potrzeby, a nie zasobności portfela.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.