Sceny jak ze snu, oniryczny brak logiki, subtelny dowcip, fantastyczne postaci mówiące po francusku... Brzmi jak echo surrealistycznego kina? To tylko reklama kawy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Duński koncern Merrild Kaffe, właściciel marki Café Noir za punkt wyjścia swojej kampanii przyjmuje czerń. Zarówno spoty, jak i billboardy oraz strona internetowa cafenoir.dk utrzymane są w kolorystyce czarno-białej. Czarny i wyrafinowany jest również humor, odwołujący się do absurdu i gry z konwencją. Postaci są jakby wyjęte z surrealistycznego filmu: nieco przerysowane i emfatyczne, bądź przeciwnie, oszczędne w ruchach i słowach, choć jednocześnie pełne wyrazu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.