Humor czarny jak kawaHumor czarny jak kawaHumor czarny jak kawaHumor czarny jak kawa

Humor czarny jak kawa

Humor czarny jak kawa
Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

-

Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

Sceny jak ze snu, oniryczny brak logiki, subtelny dowcip, fantastyczne postaci mówiące po francusku... Brzmi jak echo surrealistycznego kina? To tylko reklama kawy.

Duński koncern Merrild Kaffe, właściciel marki Café Noir za punkt wyjścia swojej kampanii przyjmuje czerń. Zarówno spoty, jak i billboardy oraz strona internetowa cafenoir.dk utrzymane są w kolorystyce czarno-białej. Czarny i wyrafinowany jest również humor, odwołujący się do absurdu i gry z konwencją. Postaci są jakby wyjęte z surrealistycznego filmu: nieco przerysowane i emfatyczne, bądź przeciwnie, oszczędne w ruchach i słowach, choć jednocześnie pełne wyrazu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja