Human-centered design – jak zaprojektować tekst zgodny z jego zasadami?Human-centered design – jak zaprojektować tekst zgodny z jego zasadami?Human-centered design – jak zaprojektować tekst zgodny z jego zasadami?Human-centered design – jak zaprojektować tekst zgodny z jego zasadami?
Tak powstają innowacje – i dobre teksty marketingowe (fot. Pixabay)

Human-centered design – jak zaprojektować tekst zgodny z jego zasadami?

Human-centered design – jak zaprojektować tekst zgodny z jego zasadami?
Patrycja Klakus

Patrycja Klakus

www.patrycjaklakus.pl

Marketerka z zawodu i z pasji, entuzjastka pracy metodą design thinking, UX writerka. Autorka bloga o skutecznym webwritingu oraz twórczych technikach pracy (www.patrycjaklakus.pl). Wierzy, że głęboka empatia jest źródłem innowacji.

Czym charakteryzują się treści marketingowe niosące wartość dla odbiorcy? Czym powinniśmy się kierować, aby tworzyć takie teksty? Czy skupienie na odbiorcy w procesie ich tworzenia jest tak samo ważne, jak zasady SEO? I czy da się te dwa elementy pogodzić? W tym artykule poznasz odpowiedzi na te pytania. Dowiesz się też, z jakich elementów powinien składać się empatyczny tekst oraz dlaczego UX odgrywa znaczącą rolę w projektowaniu treści.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się