4 maja 2005 r. Będą DJ Michel Der Freidi i DJ Adolf Von Bauren – w mundurach wojskowych Wehrmachtu. Obowiązujący strój: „chudy” czy też „zabiedzony Żyd”. Dużo gratisów: komory gazowe sprawdzą się jako darmowe „gorące prysznice”, zapewnione będą „bezpłatne noclegi” na więziennych pryczach, do domu odwieźć może nawet „darmowa taksówka” w postaci wozu z nagimi ciałami zmarłych więźniów obozu koncentracyjnego Auschwitz. Taką reklamę wirtualnej imprezy techno-house stworzył i umieścił w Internecie Dicky Thijssen, holenderski student ekonomii. Czy to tylko bezgranicznie głupi żart?!Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.