Podobno chłopca różni od mężczyzny rozmiar jego zabawek. Firma Mattel sięgnęła po tę metaforę w ubiegłorocznej kampanii, która niedawno zdobyła złoto w konkursie Clio Awards. Słynne samochodziki Hot Wheels odtworzone w skali 1:1 przyniosły producentowi zabawek uznanie nowej grupy odbiorców.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
„Tworzymy przyszłość zabawy” („Creating the future of play”) – ten slogan Mattela idealnie opisuje działania firmy z wiosny 2011 roku. Amerykański producent zabawek miał aspiracje, by zbudować markę rozrywkową, wychodząc poza dotychczasowe skojarzenia z zabawkami wyłącznie dla dzieci.
Jako grupę docelową obrał sobie mężczyzn w wieku od 18 do 34 lat, czyli nie tak odległą od zabaw modelami samochodów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.