Hot Wheels: bajka dla dużych chłopcówHot Wheels: bajka dla dużych chłopcówHot Wheels: bajka dla dużych chłopcówHot Wheels: bajka dla dużych chłopców

Hot Wheels: bajka dla dużych chłopców

Hot Wheels: bajka dla dużych chłopców
Zuzanna Izydorczyk

Zuzanna Izydorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Zuzanna Izydorczyk

Zuzanna Izydorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Podobno chłopca różni od mężczyzny rozmiar jego zabawek. Firma Mattel sięgnęła po tę metaforę w ubiegłorocznej kampanii, która niedawno zdobyła złoto w konkursie Clio Awards. Słynne samochodziki Hot Wheels odtworzone w skali 1:1 przyniosły producentowi zabawek uznanie nowej grupy odbiorców.

„Tworzymy przyszłość zabawy” („Creating the future of play”) – ten slogan Mattela idealnie opisuje działania firmy z wiosny 2011 roku. Amerykański producent zabawek miał aspiracje, by zbudować markę rozrywkową, wychodząc poza dotychczasowe skojarzenia z zabawkami wyłącznie dla dzieci.

Jako grupę docelową obrał sobie mężczyzn w wieku od 18 do 34 lat, czyli nie tak odległą od zabaw modelami samochodów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja