Ewolucja, a nie rewolucja w identyfikacji
Nowe logo Hortex to subtelna, ale znacząca zmiana. Font został uproszczony, aby lepiej pasował do nowoczesnej estetyki, a kolorystyka stała się bardziej wyrazista i czytelna w komunikacji digitalowej.
To nie rewolucja, lecz ewolucja księgi znaku. Unowocześnienie z zachowaniem tożsamości. Hortex nie odcina się od swojej historii, ale aktualizuje swój wygląd.
– Rebranding Hortex to strategiczna decyzja, która pozwoli nam lepiej komunikować nasze wartości i lepiej odpowiadać na potrzeby współczesnych konsumentów. Chcemy, aby każda grupa wiekowa znalazła coś dla siebie w naszej ofercie – mówi Urszula Bonecka, Dyrektor Marketingu Polski Ogród (Hortex).
Rebranding marki Hortex objął także zmianę opakowań. Produkty w nowych opakowaniach zaczynają pojawiać się już w sklepach. Nowe opakowania to zmiana estetyczna, ale także funkcjonalna. Wprowadzony został czytelniejszy układ informacji, intuicyjne oznaczenia kategorii oraz nowoczesna grafika, która ułatwi odnalezienie ulubionych produktów na półkach sklepowych.
Nowe opakowania
Rebranding marki Hortex to przede wszystkim zmiana opakowań, którą realizujemy we współpracy z agencją Hi! Brands. To nie nasz pierwszy wspólny projekt, co tylko podkreśla, jak bardzo cenimy ich kreatywność i profesjonalizm. Uproszczony układ informacji, wyraźne oznaczenia kategorii oraz nowoczesna grafika, która ma ułatwić znalezienie produktów na sklepowych półkach.
– Podczas procesu rebrandingu najważniejsze dla nas było, aby nie utracić świadomości marki, która była budowana przez lata. Zależało nam na odświeżeniu wizerunku, nadaniu marce nowoczesnego, aktualnego wyglądu przy jednoczesnym zachowaniu dziedzictwa marki. Zmianie towarzyszy również ulepszenie receptur. Przy obecnym procesie rebrandingu zdecydowaliśmy się na jeszcze lepsze dopracowanie naszych Dań gotowych. Zyskały głębszy smak, który jeszcze bardziej wzbogacił nasze doznania smakowe – mówi Monika Jagnieża, Brand Manager marki Hortex
Hortex dodaje nowe segmenty produktowe
Hortex nie tylko odświeża swój wizerunek, ale także wkracza w nowe segmenty produktowe, reagując na zmieniające się trendy konsumenckie. Nowe produkty to odpowiedź na potrzeby konsumentów – od tych poszukujących wygody, po miłośników nowych smaków i innowacyjnych doznań kulinarnych. Wśród nowości Hortex znajdziemy:
- warzywa do zapiekania – odpowiedź na trend zdrowego, szybkiego przygotowywania dań – produkty do przygotowania w piekarniku;
- pożywne śniadania – gotowe w 4 minuty;
- gotowe dania High protein – dla aktywnych osób, które cenią swój czas.
– Warzywa do Zapiekania to nowy i innowacyjny segment produktowy, który nie istnieje na polskim rynku na szeroką skalę. Są idealnym rozwiązaniem dla zapracowanych konsumentów, którzy cenią sobie wygodę i szybkość przygotowywania posiłków. To świetna opcja zarówno na codzienny obiad, jak i na wyjątkowe okazje – mówi Monika Ziembowska, Senior Brand Manager marki Hortex.
Jak Hortex buduje więź z konsumentami?
Dzisiejsi konsumenci oczekują od marek czegoś więcej niż tylko wysokiej jakości produktów – liczy się historia, autentyczność i emocje. Hortex jako marka z blisko 70-letnią tradycją doskonale o tym wie, dlatego wykorzystuje wszelkie okazje do tego, aby tworzyć unikalne doświadczenia.
Kampania „Każde pokolenie ma swój Hortex” to przykład skutecznego storytellingu. Jej zaangażowanie konsumenckie i wpływ na sprzedaż potwierdziły badania – to najmocniejsza kampania reklamowa w historii marki.
Hortex dociera do swoich odbiorców tam, gdzie są najbardziej aktywni. Nowa kampania telewizyjna, digitalowe angażujące materiały wideo, skierowane do młodszych konsumentów czy spoty kinowe to tylko część szerokiej strategii komunikacyjnej.
Hortex zmienia się – razem z potrzebami konsumentów, aby każde pokolenie odkrywało swój smak razem z marką.