„Homeland” i reklama, która wstrząsa widzem - Marketing przy Kawie
„Homeland” i reklama, która wstrząsa widzem„Homeland” i reklama, która wstrząsa widzem„Homeland” i reklama, która wstrząsa widzem„Homeland” i reklama, która wstrząsa widzem

„Homeland” i reklama, która wstrząsa widzem

„Homeland” i reklama, która wstrząsa widzem
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Współczesny widz jest spragniony wrażeń – miłośnik serialu sensacyjnego w szczególności. Można śmiało założyć, że podekscytuje go filmowy zwiastun z imitacją eksplozji oddaną poprzez smartfon lub tablet. I z takiego założenia wyszli autorzy kampanii czwartego sezonu serialu „Homeland”.

Najlepsze seriale sensacyjne trzymają widzów w nieustannym napięciu. Serwują ciągłe zwroty akcji, spiętrzają problemy bohaterów czy ożywiają „zmarłe” w poprzednich odcinkach postacie. Widz chce doświadczać coraz silniejszych emocji. Temu służyć ma także binge-watching, czyli oglądanie całego sezonu naraz. To również sposób na potęgowanie doznań.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja