H&M stawia gwiazdy w naturalnym świetleH&M stawia gwiazdy w naturalnym świetleH&M stawia gwiazdy w naturalnym świetleH&M stawia gwiazdy w naturalnym świetle
Beckham i... nowy Beckham (fot. kadr z reklamy)

H&M stawia gwiazdy w naturalnym świetle

H&M stawia gwiazdy w naturalnym świetle
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

David Beckham już od kilku lat jest twarzą marki H&M. Osoba byłego piłkarza zapewne wpływa na sprzedaż bielizny, jednak najwyraźniej nie aż tak dobrze, by nie warto było pokazać idola w „normalnych” ubraniach.

H&M kontynuuje ubiegłoroczną kampanię z Davidem Beckhamem i komikiem Kevinem Hartem. Wtedy ci dwaj spotkali się, by reklamować linię odzieży „Modern Essentials”.

Jeszcze przed premierą pomysł na kampanię mógł wydawać się wyjątkowo dziwny. Oto Kevin Hart ma przygotować się do filmu, w którym będzie grał Davida Beckhama.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się