Historia życia zawarta w kawieHistoria życia zawarta w kawieHistoria życia zawarta w kawieHistoria życia zawarta w kawie

Historia życia zawarta w kawie

Historia życia zawarta w kawie
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Aby wzbudzić zainteresowanie bardziej wyrobionego odbiorcy, marka np. kawy musi zawierać w sobie opowieść – najlepiej odrobinę nietypową dla swojej kategorii produktowej. Historia biednych afrykańskich rolników pasuje idealnie.

W segmencie produktów spożywczych trudno jest wyróżnić się na rynku korzyściami funkcjonalnymi, np. dobrym smakiem czy oryginalnym opakowaniem. W przekazie marketingowym dotyczącym tego rodzaju dóbr coraz częściej akcentowane są zatem wartości takie jak lepsze samopoczucie konsumenta, możliwość samorealizacji czy wsparcia określonych szczytnych przedsięwzięć.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja