Hiperpersonalizacja z AI w marketingu – przewodnik - Marketing przy Kawie
Hiperpersonalizacja z AI: Jak tworzyć treści, które trafiają w sedno w każdej branżyHiperpersonalizacja z AI: Jak tworzyć treści, które trafiają w sedno w każdej branżyHiperpersonalizacja z AI: Jak tworzyć treści, które trafiają w sedno w każdej branżyHiperpersonalizacja z AI: Jak tworzyć treści, które trafiają w sedno w każdej branży
Hiperpersonalizacja wspierana AI w pracy copywritera (źr. il. Widoczni)

Hiperpersonalizacja z AI: Jak tworzyć treści, które trafiają w sedno w każdej branży

Hiperpersonalizacja z AI: Jak tworzyć treści, które trafiają w sedno w każdej branży
Agnieszka Bartel

Agnieszka Bartel

-

specjalistka ds. content marketingu, Widoczni

Agnieszka Bartel

Agnieszka Bartel

specjalistka ds. content marketingu
Widoczni

Pełni funkcję liderki zespołu content marketingu. Jako socjolog i specjalistka ds. stosunków międzynarodowych od lat tworzy treści dla polskich i zagranicznych marek. Publikuje artykuły eksperckie, wspierając marki w budowaniu zaufania. Jej doświadczenie pozwala pisać zarówno analityczne artykuły, jak i angażujące teksty marketingowe. Na co dzień skupia się na łączeniu analizy społecznej z kreatywnym storytellingiem, wspierając marki w budowaniu silnej obecności online.

Wyobraź sobie sytuację, w której każdy odbiorca dostaje przekaz marketingowy odpowiadający na jego potrzeby – jakby ktoś poświęcił godziny, a może dni, a nawet tygodnie na analizę jego zwyczajów zakupowych, preferencji i oczekiwań. Jeszcze do niedawna wiele osób twierdziło, że jest to absolutnie niemożliwe do realizacji. Dziś jednak stało się rzeczywistością.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to