Heil pizza - Marketing przy Kawie
Heil pizzaHeil pizzaHeil pizzaHeil pizza

Heil pizza

Heil pizza
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Ostatnio mieszkańcy Nowej Zelandii mieli wątpliwą przyjemność oglądać na billboardach Adolfa Hitlera w charakterystycznym geście faszystowskiego pozdrowienia. Nie oznaczało to przy tym zaproszenia na film historyczny czy okolicznościową wystawę. W ręce wodza Trzeciej Rzeszy znajdował się... kawałek pizzy.

Wizerunkiem jednego z największych zbrodniarzy XX wieku posłużyła się sieć pizzerii Hell. Firma znana jest już z kontrowersyjnych pomysłów reklamowych. Wystarczy wspomnieć, że w 2005 roku jej akcja promocyjna wzbudziła zainteresowanie nowozelandzkiej rady ds. reklamy.Wówczas na plakatach przedstawiono George’a W. Busha z towarzyszącym mocnym sloganem: „Piekło.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja