Health credibility, czyli jak dbać o wiarygodność zdrowotną markiHealth credibility, czyli jak dbać o wiarygodność zdrowotną markiHealth credibility, czyli jak dbać o wiarygodność zdrowotną markiHealth credibility, czyli jak dbać o wiarygodność zdrowotną marki
Świadomy konsument szuka produktów o udokumentowanych walorach dodatkowych (fot. Minerva Studio/Fotolia)

Health credibility, czyli jak dbać o wiarygodność zdrowotną marki

Health credibility, czyli jak dbać o wiarygodność zdrowotną marki
Ewa Kurowska

Ewa Kurowska

-

dietetyk, ekspert sektorowy, Grupa On Board Think Kong

Ewa Kurowska

Ewa Kurowska

dietetyk, ekspert sektorowy
Grupa On Board Think Kong

Budowanie health credibility, czyli wiarygodności zdrowotnej, stało się dziś częścią DNA wielu marek. Dlaczego to takie istotne? Jak wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy są coraz bardziej krytyczni wobec komunikatów marketingowych, a jednocześnie świadomi kwestii związanych ze zdrowiem?

Znane koncerny już od lat prowadzą globalne działania, aby podkreślać korzyści zdrowotne wynikające ze stosowania właśnie ich produktów. Odbiorcą tych komunikatów nie jest wyłącznie konsument. Są one kierowane także do specyficznych grup specjalistów, m.in. z zakresu zdrowia i odżywiania.

Ostatnio ten kierunek działań wyraźnie przybrał na sile.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja