Budowanie health credibility, czyli wiarygodności zdrowotnej, stało się dziś częścią DNA wielu marek. Dlaczego to takie istotne? Jak wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy są coraz bardziej krytyczni wobec komunikatów marketingowych, a jednocześnie świadomi kwestii związanych ze zdrowiem?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Znane koncerny już od lat prowadzą globalne działania, aby podkreślać korzyści zdrowotne wynikające ze stosowania właśnie ich produktów. Odbiorcą tych komunikatów nie jest wyłącznie konsument. Są one kierowane także do specyficznych grup specjalistów, m.in. z zakresu zdrowia i odżywiania.
Ostatnio ten kierunek działań wyraźnie przybrał na sile.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.