Harmonia między Toyotą, ekologią i wynikiem finansowymHarmonia między Toyotą, ekologią i wynikiem finansowymHarmonia między Toyotą, ekologią i wynikiem finansowymHarmonia między Toyotą, ekologią i wynikiem finansowym
Kwietna rabata w określonych barwach może być wystarczającą reklamą? (źr. Toyota Prius Harmony Floralscape)

Harmonia między Toyotą, ekologią i wynikiem finansowym

Harmonia między Toyotą, ekologią i wynikiem finansowym
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Podstawowym motywem kampanii nowego modelu ekologicznej Toyoty Prius są kwiaty. Obecne są zarówno w reklamie, jak i akcjach niestandardowych. Przykład to olbrzymia, stworzona przy autostradzie w Los Angeles kompozycja składająca się z 20 tys. żywych roślin. Są też ławki w kształcie kwiatów.

Te drugie, zasilane energią słoneczną, umożliwiały ładowanie telefonu czy laptopa. Choć nie widnieje na nich logo marki, gra toczy się o wysoką stawkę. Prius ma pomóc Toyocie i jej nowemu prezesowi poprawić najgorsze od 72 lat wyniki koncernu.

Akio Toyoda, bo o nim mowa, wnuk założyciela Toyoty, stanął przed sporym wyzwaniem. W zakończonym w marcu roku finansowym Toyota odnotowała stratę netto wysokości 4,7 mld dolarów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja