Podstawowym motywem kampanii nowego modelu ekologicznej Toyoty Prius są kwiaty. Obecne są zarówno w reklamie, jak i akcjach niestandardowych. Przykład to olbrzymia, stworzona przy autostradzie w Los Angeles kompozycja składająca się z 20 tys. żywych roślin. Są też ławki w kształcie kwiatów. Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Te drugie, zasilane energią słoneczną, umożliwiały ładowanie telefonu czy laptopa. Choć nie widnieje na nich logo marki, gra toczy się o wysoką stawkę. Prius ma pomóc Toyocie i jej nowemu prezesowi poprawić najgorsze od 72 lat wyniki koncernu.
Akio Toyoda, bo o nim mowa, wnuk założyciela Toyoty, stanął przed sporym wyzwaniem. W zakończonym w marcu roku finansowym Toyota odnotowała stratę netto wysokości 4,7 mld dolarów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.