Handlowcy na rajdzie i w pustyniHandlowcy na rajdzie i w pustyniHandlowcy na rajdzie i w pustyniHandlowcy na rajdzie i w pustyni

Handlowcy na rajdzie i w pustyni

Handlowcy na rajdzie i w pustyni
Incentive Concept Poland

Incentive Concept Poland

-

Incentive Concept Poland

Incentive Concept Poland

Wprowadzanie nowego produktu nie tylko wymaga pomysłu, strategii marketingowej, kreacji i przemyślenia wszystkich elementów communication mix. Potrzebuje również oddanych i zmotywowanych pracowników, którzy przesłanie marki przeniosą na rynek. Siły sprzedaży to jakby pierwsza linia, której powierza się bardzo odpowiedzialne zadanie przekonania odbiorców do produktu. Rozbudowany przykład wydarzenia motywacyjnego skierowanego do handlowców firmy Sarantis przedstawia firma Incentive Concept Poland. Wydarzenie towarzyszyło wprowadzaniu nowych zapachów marki STR8. Warto przeczytać niniejszy opis nie tylko ze względów poznawczych, lecz również dla jego walorów fabularnych. Dramaturgia przedstawionego wydarzenia promocyjnego jest wyjątkowa, jest świetnym przykładem experiential marketing w wewnętrznej komunikacji firmy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja