Czy zdarzyło wam się pobierać muzykę z Internetu? Nawet jeśli jest to nielegalne? Tak z ręką na sercu pewnie niewielu z was by zaprzeczyło. Wymiana plików mp3 przez sieć nie od dziś wzbudza olbrzymie emocje i wściekłość koncernów fonograficznych. Pepsi i Coca-Cola wykorzystują zaś zwyczaj Internautów w swoich promocjach.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Rynek wymiany plików muzycznych jest olbrzymi. Praktycznie każdy użytkownik w miarę szybkiego Internetu ściąga swoje ulubione płyty – za darmo. Zarówno Coca-Cola jak i jej odwieczny konkurent, Pepsi, wpadły na podobny pomysł dotarcia do młodych internatów i promocji z wykorzystaniem ich pasji.
Pierwsza była Coca-Cola. Już w styczniu wystartowała strona MyCokeMusic.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.