Hakerzy butelek PepsiHakerzy butelek PepsiHakerzy butelek PepsiHakerzy butelek Pepsi

Hakerzy butelek Pepsi

Hakerzy butelek Pepsi
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Czy zdarzyło wam się pobierać muzykę z Internetu? Nawet jeśli jest to nielegalne? Tak z ręką na sercu pewnie niewielu z was by zaprzeczyło. Wymiana plików mp3 przez sieć nie od dziś wzbudza olbrzymie emocje i wściekłość koncernów fonograficznych. Pepsi i Coca-Cola wykorzystują zaś zwyczaj Internautów w swoich promocjach.

Rynek wymiany plików muzycznych jest olbrzymi. Praktycznie każdy użytkownik w miarę szybkiego Internetu ściąga swoje ulubione płyty – za darmo. Zarówno Coca-Cola jak i jej odwieczny konkurent, Pepsi, wpadły na podobny pomysł dotarcia do młodych internatów i promocji z wykorzystaniem ich pasji.

Pierwsza była Coca-Cola. Już w styczniu wystartowała strona MyCokeMusic.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja