Gwiezdna inwazjaGwiezdna inwazjaGwiezdna inwazjaGwiezdna inwazja

Gwiezdna inwazja

Gwiezdna inwazja
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Mogłoby się wydawać, że seria filmów licząca sobie już blisko 30 lat nie wzbudzi dziś większych emocji, może co najwyżej przywołać wspomnienia starszych kinomanów. Jednak jest pewien wyjątek, który zdołał oprzeć się regule nieuchronnego wyczerpywania się i obumierania wątków. W 29 lat od premiery pierwszej części „Gwiezdnych wojen” ich temat okazuje się wciąż popularny i chętnie wykorzystywany w celach promocyjnych. Ostatnim tego przykładem był występ Gnarlsa Barkleya na gali MTV Movie Awards, 8 czerwca tego roku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja