Gwiazdy, pasy i swooshGwiazdy, pasy i swooshGwiazdy, pasy i swooshGwiazdy, pasy i swoosh

Gwiazdy, pasy i swoosh

Gwiazdy, pasy i swoosh
Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

-

Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

Od rozpoczęcia Mistrzostw Świata w Niemczech dzieli nas nadal wiele tygodni, jednak sponsorzy już ruszyli do gry. Po kampanii Coca-Coli przyszła kolej na producentów sprzętu sportowego (Adidas, Nike). Reklamy tych koncernów wyróżniają się oryginalnymi (nierzadko ironicznymi) pomysłami i wysokim poziomem artystycznym. Dodatkową atrakcyjność nadają tym filmom pojawiające się w nich gwiazdy sportu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja