GTA V spotyka „Dumb ways to die”GTA V spotyka „Dumb ways to die”GTA V spotyka „Dumb ways to die”GTA V spotyka „Dumb ways to die”

GTA V spotyka „Dumb ways to die”

GTA V spotyka „Dumb ways to die”
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Epatuje przemocą, uprzedmiotawia kobiety, jest „monstrualną parodią naszych czasów”. Opinie o grze wideo „Grand Theft Auto V” nie zmieniają faktu, że jest to jeden z największych sukcesów marketingowych tego roku.

Branżowi komentatorzy chętnie porównują budżety marketingowe gier komputerowych z budżetami filmów, zapominając, że te drugie obejmują tylko koszty produkcji. Wydatki marketingowe, wynoszące zwykle o połowę mniej, wliczane są do osobnej puli. Produkcja „Piratów z Karaibów” kosztowała 300 mln dolarów, a promocja filmu pochłonęła kolejne 150 mln.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja