Epatuje przemocą, uprzedmiotawia kobiety, jest „monstrualną parodią naszych czasów”. Opinie o grze wideo „Grand Theft Auto V” nie zmieniają faktu, że jest to jeden z największych sukcesów marketingowych tego roku.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Branżowi komentatorzy chętnie porównują budżety marketingowe gier komputerowych z budżetami filmów, zapominając, że te drugie obejmują tylko koszty produkcji. Wydatki marketingowe, wynoszące zwykle o połowę mniej, wliczane są do osobnej puli. Produkcja „Piratów z Karaibów” kosztowała 300 mln dolarów, a promocja filmu pochłonęła kolejne 150 mln.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.