Grudzień 2020, czyli popis bezradności warszawskich galerii handlowych. OpiniaGrudzień 2020, czyli popis bezradności warszawskich galerii handlowych. OpiniaGrudzień 2020, czyli popis bezradności warszawskich galerii handlowych. OpiniaGrudzień 2020, czyli popis bezradności warszawskich galerii handlowych. Opinia
Priorytetem galerii handlowych powinna być sprzedaż (fot. Simon Berger/Pexels)

Grudzień 2020, czyli popis bezradności warszawskich galerii handlowych. Opinia

Grudzień 2020, czyli popis bezradności warszawskich galerii handlowych. Opinia
Maciej Lewański

Maciej Lewański

-

, entrepreneur

Maciej Lewański

Maciej Lewański

entrepreneur

Studiował m.in. na Uniwersytecie Keplera w Linzu i Erasmusa w Rotterdamie. Od 1995 r. zawodowo zajmuje się marketingiem. Zaplanował i zrealizował setki kampanii medialnych dla największych firm w Polsce. Poznał specyfikę lokalnych rynków i mediów, realizując dziesiątki kampanii reklamowych w większości polskich miast, m.in. dla wielu centrów handlowych. Zrealizował setki eventów, wydarzeń, koncertów, spotkań, konkursów i promocji na terenie galerii handlowych. Wymyślił i zrealizował m.in. wielokrotnie nagradzany projekt Plaża w Manufakturze (od 2006 r. letnia wizytówka Łodzi); Wzgórze w Manufakturze (stok 16 x 7 m, długość zjazdu 21 m); największe wydarzenia typu Road Tour promujące centra handlowe (co najmniej 8 mln uczestników/widzów); Zaszalej z Drużyną Bugsa (12 miast + - 3 tyg./lok) – licencja Warner Bros.; Planetarium (12 miast + - 3 tyg./lok) – współpraca z NASA i ESA; Sztuka uliczna 3D (10 miast + - 3 tyg./lok) – zagraniczna gwiazda street artu; Festiwal Butów (10 miast + - 3 tyg./lok) – projekt interdyscyplinarny. Dla portugalskiego partnera realizował ponad 15 kilkutygodniowych wydarzeń: Kids on the Moon i Sea 2 See. Pomysłodawca pierwszej w kraju kampanii dla CU, wykorzystującej znane osoby. Współtworzył i zarządzał pierwszą w Polsce internetową siecią reklamową wykorzystującą technologię double click.

Grudzień 2020 roku i kampania przedświąteczna były kwintesencją bezradności i braku ochoty na marketingowe wsparcie firm handlujących w galeriach. Najlepiej było to widać w największych i najbardziej renomowanych centrach handlowych w Warszawie. Te udowodniły, że zainteresowane są sobą i wyegzekwowaniem opłat. A już na pewno nie „działaniami charytatywnymi wspierającymi najemców, którzy tylko czegoś chcą” – jak ujęła to jedna z pań z marketingu w dużej galerii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się