Jednym z marzeń każdego marketingowca jest powszechne uwielbienie dla jego reklam. W dobie Internetu przekłada się to na spontanicznie założony przez konsumentów fanklub na Facebooku, trafienie na portale takie jak demotywatory.pl, kwejk.pl czy mistrzowie.org. Grouponowi w znaczniej mierze się to udało. Nie tylko jest największym portalem zakupów grupowych (zarówno na świecie, jak i w Polsce), ale i zyskał sympatię rzeszy internautów. Jak tego dokonał?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |