Granice współczesnej reklamy - Marketing przy Kawie
Granice współczesnej reklamyGranice współczesnej reklamyGranice współczesnej reklamyGranice współczesnej reklamy

Granice współczesnej reklamy

Granice współczesnej reklamy
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

11 maja odbyła się interesująca publiczna dyskusja na temat granic współczesnej reklamy. Towarzyszyła I Festiwalowi Plakatu Reklamowego i miała miejsce w Krakowie, w Klubie pod Jaszczurami, znanym ostatnio z debat organizowanych przez tygodnik „Polityka”. Tym razem jednak miejsce to zaanektował tygodnik „Wprost”. W artykule przedstawiamy nie tyle przebieg dyskusji, ile główne obszary problemowe oraz stanowiska, jakie zostały zaprezentowane przez uczestników.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to