Grający hamburgerGrający hamburgerGrający hamburgerGrający hamburger

Grający hamburger

Grający hamburger
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Coraz popularniejsze stają się alianse firm oferujących dobra szybkozbywalne z rozrywkowymi serwisami internetowymi. Dwie wielkie sieci fast-food w zamian za posiłek w swych restauracjach oferują dostęp do muzyki w Internecie. Promują serwisy muzyczne, lecz również zyskują nowych klientów. Wydaje się, że to strategia karkołomna, jednak kreując ofertę z zakresu „zagospodarowania czasu wolnego”, firmy kierują ją do bardzo podobnej widowni. Integracja wielu ofert w jednym koszyku oraz integracja komunikacji on- i off-line już niedługo może stanowić o przewadze konkurencyjnej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja