Weteran branży gier wideo, Nintendo, 15 września ogłosił datę premiery swojej nowej konsoli – Nintendo Wii. W przeciwieństwie do konkurencji z Sony oraz Microsoft, Nintendo próbuje zdobyć zupełnie nowych klientów – osoby, które z grami nie mają nic wspólnego.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Branża gier zasadniczo kieruje swoje produkty do dwóch rodzajów odbiorców: osób grających regularnie i doskonale znających gry (hardcore gamers) oraz osób grających co jakiś czas, ale mających rozeznanie w świecie gier (casual gamers). Marzeniem każdej z firm produkujących konsole jest jednak dotarcie do trzeciej grupy – non-gamers („nie-gracze”).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.