Gra o miliard z PepsiGra o miliard z PepsiGra o miliard z PepsiGra o miliard z Pepsi

Gra o miliard z Pepsi

Gra o miliard z Pepsi
Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

-

, Marketing przy Kawie

Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

Marketing przy Kawie

W Ameryce lubią jak rzeczy są duże. Nie będzie więc zaskoczeniem, że Pepsi Cola zamierza zorganizować show, w którym do wygrania jest w sumie miliard dolarów – największa nagroda w historii telewizji. PepsiCo ma nadzieję, że ten pomysł zaowocuje ogromnym marketingowym wzmocnieniem jej flagowego okrętu.

Ten śmiały plan jest częścią wzrastającego trendu w reklamie, gdzie zamiast w przerwach na reklamę, produkty odnajdują swe miejsce w programach samych. "Zobaczysz ich o wiele, wiele więcej. W trzydziestosekundowym spocie wyróżnić się niemalże nie sposób… Kiedy masz wpływ na zawartość, przekazujesz dokładnie to, co zamierzasz", tak stwierdził w wypowiedzi dla USA Today Dave Burwick, chief marketing officer na Amerykę Północną w Pepsi-Cola.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja