W Ameryce lubią jak rzeczy są duże. Nie będzie więc zaskoczeniem, że Pepsi Cola zamierza zorganizować show, w którym do wygrania jest w sumie miliard dolarów – największa nagroda w historii telewizji. PepsiCo ma nadzieję, że ten pomysł zaowocuje ogromnym marketingowym wzmocnieniem jej flagowego okrętu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Ten śmiały plan jest częścią wzrastającego trendu w reklamie, gdzie zamiast w przerwach na reklamę, produkty odnajdują swe miejsce w programach samych. "Zobaczysz ich o wiele, wiele więcej. W trzydziestosekundowym spocie wyróżnić się niemalże nie sposób… Kiedy masz wpływ na zawartość, przekazujesz dokładnie to, co zamierzasz", tak stwierdził w wypowiedzi dla USA Today Dave Burwick, chief marketing officer na Amerykę Północną w Pepsi-Cola.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.