Gra grze nierówna - Marketing przy Kawie
Gra grze nierównaGra grze nierównaGra grze nierównaGra grze nierówna

Gra grze nierówna

Gra grze nierówna
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Gry komputerowe – pole do popisu dla marketerów i temat rzeka dla krytyków tego rodzaju elektronicznej rozrywki. Do protestów instytucji walczących z brutalnością i erotyką w grach zdążyliśmy się już przyzwyczaić. Ale według Advertising Standards Authority, brytyjskiego stowarzyszenia z branży marketingowej, programy takie bywają także nieuczciwie reklamowane. W ostatnim raporcie tej organizacji dostało się firmie Activision – wydawcy promującemu swą grę „Call of Duty”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to