Rozpoczynamy publikację tłumaczeń niektórych artykułów z serwisu Trendwatching.com. Serwis ten służy rozpowszechnianiu wiedzy o nowych trendach w szeroko rozumianym marketingu oraz kulturze popularnej (obie te dziedziny są ze sobą coraz ściślej powiązane). Jego tematyka nie odbiega zatem daleko od treści zawartych na naszej witrynie. Dzisiejszy artykuł dotyczy pożądliwości, z jaką poszukują informacji nowi konsumenci: muszą mieć wszystko od razu, chcą, aby świat działał jak jedna wielka wyszukiwarka - zadadzą pytanie i żądają błyskawicznej odpowiedzi.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.